Monday, February 9, 2009

today menu's : buffet~


nmpk sedap ak~~
perghh sbenaryer byk lg aku amek tp disebbkn nk nmpk polite aku amek sikit2 luuu..
bak kata mak aku.."ni bukan mkn nameyer!ni melantak!"
hahaha tp xpe bukn slalu g buffet..rugi tak mkn,,abg aku dulu kate "kalu xmkn nti mati"
mkn dan mkn,,,,xckup dgn lauk2 ni aku pon tibai aiskrim dan dessert..alah biase je..
klu dah dtg kt tmpt buffet ni biarla mkn smpi muntah,,,
tp lain plak kesan kt aku,,,
aku mkn smpi pipi tembam..hahaha lain plak effect dia...

hahaha aku pon tak paham daaa~nmpk2?fokus kat pipi je sudey..
haaa ni kire first time aku pkai spec nih..sblm ni x pkai pon..
ngahaha gatal nk pkai..
nmpk lain kn?
ya allah, harap2 la pipi aku ni kecut balik,,AMIN!!
hehe~rindu kawan2..

14 comments:

ernidyuliana said...

pipi ku naik jugak!!!!

erni rineelawati buhari said...

hakhakhak!tu sudah semestinyer!

mie ahmad said...

waaa sedap nyer
mau gak he3!
>.<

Aqila Yazmin said...

aahh!! sedap gyler! makna makan

Lynn Zafirah said...

hahaha ;DD
da bley geng ngn aku, rain n fafa dahh..
sme2 chubby tp aku msh di tngga ats lahh ;)

erni rineelawati buhari said...

tula da bole jd geng chubbyness..wuhuu!

mommysarah said...

makan kat mana dek non...nampak sedap jek...

erni rineelawati buhari said...

wahaha mkn di buffet..kat dgn city,,
manyak k mkn!haha kak faezah patot muncube yer~

erni rineelawati buhari said...

wahaha mkn di buffet..kat dgn city,,
manyak k mkn!haha kak faezah patot muncube yer~

mommysarah said...

wah wah...saje je nak bg owang gumuks ler tuuu...

Rain said...

rinee mkin bulat la

erni rineelawati buhari said...

ya saya makin bulat di muka!

mayasari said...

rinne kau bulat.hehe comel!rindu

erni rineelawati buhari said...

thx mya!