Wednesday, February 15, 2012

Termenung

mana je aku pegi mesti aku suka termenung..
aku suka termenung sebab banyak yang nak difikirkan..
takda masa nak fikir smbil bercakap sebab bercakap penat..
kalau termenung xpenat..
orang boleh ingat aku pandang dia punya lama sampai dia malu sendiri
aku bukan tgk muka dia pon..
realitinya aku suke termenung..
fikir mcm mne nk dapat solution..
kalau nak cari barang yg tercicir..
mesti aku diam dan termenung utk ingatkan balik ingatan..
setengah org suke cari sambil membebel..
tp kalau dah xjumpe betol bru aku bebel jugak la sbb mesti ade org letak tmpt lain..
bukan tu jee..kadang2 kalau rasa marah mesti termenung jugak,,
dengan termenung lah aku boleh tenangkan fikiran and berfikir secara rasional..
pendek kata termenung ni buatkan aku suke pendam perasaan..
in a good way...
tak sume masalah aku kongsi dengan semua org..
sbb hanya tuhan je yg taw ape yang aku pikirkan masa aku termenung..
kalau suke bercerita kat org pon kadang2 segan..
ade jugak bagusnya termenung ni...
sekurang2 nya kita x menyakitkan hati org lain dgn mulut kita,,
dalam hati kita terdetik dalam akal jugaklah kita berfikir..

No comments: